Verzending en terugzending

Verzending

Bij n-shop besteden we grote zorg aan het verpakken en verzenden van uw bestelling.  Mocht ondanks onze goede zorgen uw pakket beschadigd toekomen dan kunt u steeds onze klantendienst contacteren via info@n-shop.be of via het klantenformulier op onze website.

Wij hebben graag dat u uw bestelling zo snel mogelijk krijgt, de meeste items houden wij daarom ook op voorraad. Op de dag van uw bestelling maken wij uw pakket al verzendklaar en indien mogelijk verzenden wij al de dag zelf of de eerstvolgende werkdag. 

n-shop werkt vooral met Bpost en PostNL voor het verzenden van zijn pakketten. Indien er een track en trace code beschikbaar is zullen wij deze ook aan u overmaken.  Als u liever de levering door UPS Extra met de vereiste handtekening heeft, zal een toeslag worden toegepast. Neem contact met ons op voor het kiezen van deze methode.

Bij verzendkosten inbegrepen wil dit zeggen verpakking en verzendkosten. Vervoersonkosten kunnen variëren afhankelijk van het totale gewicht van de zending. Profiteer nu van de gratis verzending, n-shop.be betaalt de verzendkosten binnen Europa.

Indien u specifieke wensen heeft of vragen omtrent uw bestelling, kunt u dat melden in het bestelproces, aangeven via mail info@n-shop.be of vermelden via het kontaktformulier op onze website.  Indien u wenst dat wij u contacteren laat u dan ook best een telefoonnummer achter.

Terugzending

Bij een verkoop op afstand heeft u als klant (consument) het recht af te zien van de aankoop binnen de 14 dagen na de levering van het product. U krijgt hiervoor geen boete en u moet ook geen motief opgeven. Het is voldoende dat u uw herroeping schriftelijk (of e-mail/fax) verzendt vóór het verstrijken van de termijn.

Voor terugzendingen onder garantie neemt u best contact met ons op via het webformulier, via info@n-shop.be of telefonisch.  Wij bekijken graag met u hoe we het probleem kunnen oplossen.