LEVERING EN VERZENDINGSKOSTEN

Wij trachten je bestelling altijd zo snel mogelijk te behandelen.

Zodra de goederen verzonden zijn, sturen we je een e-mail met een bevestiging.

Kleine zendingen die in een omslag passen worden zonder traceercode verzonden met BPost.

Grotere en zware zendingen worden via een koerier (bpost/PostNL/DPD/...) verstuurd. Deze zal je het pakket overhandigen en je vragen om ervoor te tekenen. Als je bij de levering niet thuis bent, zal de koerier een bericht (zoals voor een aangetekende zending) in je brievenbus achterlaten. Je kunt dan een tweede levering aanvragen of het pakket zelf in het dichtstbijzijnde postkantoor afhalen. Sommige koeriers leveren ook af bij de buren of op een vooraf aangegeven plaats.

Het pakket blijft twee weken in het postkantoor, daarna wordt het teruggestuurd naar n-shop.be

Je kunt altijd een ander leveringsadres dan je thuisadres opgeven.

De onderstaande tabel geeft een overzicht van de verzendingskosten per land en van de geschatte leveringstijd.

Deze geschatte leveringstijden zijn slechts een indicatie. Ze zijn niet bindend. Een laattijdige levering is geen motief om een bestelling te annuleren of vergoeding te vragen, tenzij de vertraging opzettelijk was.

Tenzij anders vermeld zijn de transport- en leveringskosten niet inbegrepen in de prijs van het product. De transport- en leveringskosten zullen afzonderlijk worden aangegeven.

In het uitzonderlijke geval dat de verwachte leveringstijd wordt overschreden, kun je via e-mail contact opnemen met n-shop (info@n-shop.be) of het contactformulier op onze website invullen. Wij trachten het pakket voor u op te sporen.

Al onze bestellingen worden met de grootste zorg behandeld en verpakt. Onze trasporteurs leveren onze producten in goede staat. Gelieve op te merken dat wij niet verantwoordelijk zijn voor verkeerd opgegeven leveringsadressen en dat we eventuele bijkomende kosten zullen aanrekenen.

 Land  Verzendkost  Gratis levering vanaf:   Levertermijn
 België  €4,95  €20  3 à 4 werkdagen
 Nederland  €5,50  €20  3 à 4 werkdagen
 Luxemburg  €5,50  €20

 3 à 4 werkdagen

 Duitsland:  €5,50  €20  3 à 4 werkdagen
Frankrijk:  €5,50  €20 4 à 5 werkdagen
Groot-Brittannië:  €8,50  €30 4 à 5 werkdagen
Letland:  €8,50  €30 4 à 5 werkdagen
Italië, Spanje, Denemarken, Oostenrijk, Polen, Hongarije, Zwitserland  €10,95  €50 5 à 10 werkdagen
Zweden, Portugal, Tsjechië  €10,95  €50 5 à 10 werkdagen
Finland, Griekenland, Ierland:  €10,95  €50 5 à 10 werkdagen
Rest van de wereld  Op aanvraag

 

  1. RUILEN EN RETOURS

Als je aankoop niet is wat je verwacht had – te klein, te groot of beschadigd – kun je hem ruilen of terugsturen.

Gelieve ons binnen de 30 kalenderdagen na de dag van de levering schriftelijk op de hoogte te brengen (met een e-mail naar info@n-shop.be).

Laat ons weten of het een ruil of een retour betreft. Vermeld het bestelnummer en de reden voor de retour (te groot, te klein, beschadigd, niet zoals verwacht…).

Een ruil of retour waarvan we niet vooraf schriftelijk op de hoogte zijn gebracht, kan NIET worden terugbetaald!

Verstuur het niet-gedragen en onbeschadigde artikel in de originele verpakking met alle etiketten en tags. (Opmerking: om hygiënische redenen kunnen ondergoed, kussens, kousen niet worden geruild).

We zullen je een nieuw artikel sturen (als het nog in voorraad is) of het geretourneerde artikel binnen de 10 dagen na de ontvangst van de aankoop terugbetalen. Onze en jouw verzendingskosten kunnen niet worden terugbetaald, zodat je de aankoopprijs min het bedrag van de verzendingskosten zult ontvangen.

Stuur retours naar: n-shop.be, Winkelweg 4, 3050 Oud-Heverlee, België of via Bpost Ambassade Heverlee tav n-shop.be, info@n-shop.be.

De retourzending is op jouw risico. Wij raden aan een verzekerde verzending te kiezen, zodat bij de levering een handtekening vereist is.